EVO ABNORMALES - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Niels Dronkers - WaarBenJij.nu EVO ABNORMALES - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Niels Dronkers - WaarBenJij.nu

EVO ABNORMALES

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

12 Oktober 2014 | Bolivia, La Paz

Wat een land?? Het blijft mij verbazen, keer op keer, uur op uur, minuut op minuut. Gisteren met Dennis en Davie gegolft, was super leuk. Heel bijzonder om op de hoogste golfbaan ter wereld te mogen spelen, alle drie met een caddy en ik zal niet teveel over mijn grote hobby golf uitweiden want dan wordt het een heel lang verhaal. Maar heel simpel verteld, door de hoogte en de ijle lucht gaat de bal veel verder en was ik blij dat ik een caddy had die verdomd snel doorhad wat voor een lengte ik gemiddeld sloeg per club en mij dus automatisch al de clubs aangaf die ik moest slaan volgens hem. En zonder in detail te treden, ik zou in Nederland never maar dan ook never een ijzer 6 slaan op een par 3 van 188 meter of er zou een windkracht 9 in de rug moeten zijn.

Enorm veel gelachen in de baan met Dennis en Davie en er werd elkaar niets maar dan ook niets gegund. Op de 10e hole stond de professional van de golfbaan en Dennis was zo grappig om tegen hem te roepen dat ik professional golfer uit Nederland was waardoor hij meteen een weddenschap aan wilde gaan om 200 bol voor The Longest Drive. Ik gaf Dennis aan dat dit 3 dagen werken was voor mij maar goed, gek als ik ben de strijd (opgejut door Dennis en Davie) toch aangegaan. Ik sloeg verder dan de beste man maar beiden waren wij net buiten de fairway dus konden wij beiden het geld gelukkig in de zak houden. Maar wederom was het weer lachen en lol met zijn allen.

Dennis is met Davie businesspartner van The Dubliner alwaar ik komende week begin te werken op de donderdag en de zaterdag, de overige dagen werk ik in The Steakhouse. Dennis en Davie en eigenlijk iedereen hier werkt kei- en keihard maar nu had ik een keer geluk met het achterlijke gedrag van iedereen hier in dit land. Zondag 12-10 zijn hier namelijk de verkiezingen in dit land, niet dat de uitslag een verrassing zal zijn want wij leven hier gewoon in een dictatuur en Eva Morales, de grote cocaboer zal de verkiezingen gewoon weer gaan winnen. Maar omdat iedereen nuchter moet stemmen is er vanaf donderdag 00.00 uur nergens meer drank verkrijgbaar tot maandag 12.00 uur. The Dubliner is dus gewoon dagen gesloten, de andere restaurants van Dennis zijn deels gesloten en deels open, voor degene die wel open zijn is alle drank uit de zaak gehaald en achter slot en grendel gezet want bij een controle is de eerste boete minimaal 1000 US dollar. Zondag zijn alle zaken gesloten want zonder vergunning mag niemand maar dan ook niemand de weg betreden.

Het is iedere dag weer een belevenis om hier te mogen verblijven. En zonder Maurice de Hond uit te willen hangen kan ik jullie al de uitslag vertellen van de verkiezingen van morgen, Evo Morales gaat de verkiezingen winnen. En mocht dit niet het geval zijn, mochten er toch meer stemmen voor de andere partijen zijn dan gaat Evo Morales toch winnen, vandaar de tekst Evo Abnormales !!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, La Paz

Bolivia

Vanuit Peru nu eindelijk in La Paz, meer te lezen onder reisverslagen

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2015

Coroico

11 Januari 2015

WAAROM

12 December 2014

Feliz compleanos

12 November 2014

Dansen

10 November 2014

Smile
Niels

Nadere toelichting lijkt mij niet nodig, lezers kennen mij wel. Alleen moet ik er bij vermelden dat het sinds enige weken wel gaat om 'NUEVO NIELS' klaar voor een nieuwe uitdaging.

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 15254

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 01 November 2015

Het vertrek

14 September 2014 - 22 Oktober 2014

Bolivia

Landen bezocht: