Mijn reis naar Bolivia - Reisverslag uit Lima, Peru van Niels Dronkers - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Bolivia - Reisverslag uit Lima, Peru van Niels Dronkers - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar Bolivia

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

08 September 2014 | Peru, Lima

Na een lange voorbereiding was het dan eindelijk zo ver. Vertrek van Schiphol, mooi en snel afscheid van de familie genomen want iedereen stond te snotteren. Prima vlucht gehad naar Panama, daar twee uurtjes op luchthaven moeten wachten voor volgende vlucht naar Lima. Ook prima verlopen, al met al was ik 20 uur onderweg toen ik in mijn bed stapte in mijn hotel.
Op de foto kan je wel zien dat ik een aardig grote eenpersoons kamer heb gekregen, benieuwd naar de omvang van de tweepersoons kamers hier hahaha.
Het is hier nu half zeven in de ochtend, en ben heeeeeel benieuwd wat deze dag gaat brengen want de trip met de taxi naar het hotel was al een belevenis gisteren.

  • 08 September 2014 - 13:35

    Peter:

    Bussie ziet er goed uit Nelis! Veel plezier en houden contact!

  • 08 September 2014 - 13:48

    Wieger Schenkel:

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad! Je zal wel lekker geslapen hebben in dat éénpersoonsbed :) geniet van je trip!

  • 08 September 2014 - 13:51

    Angelique Merks:

    Lekker Niels dat de reis goed is gegaan! Leuk om de foto's van Lima te zien. Veel pleIer in Lima, GENIET

  • 08 September 2014 - 14:57

    Marjon:

    Wachten nu al weer op verslag van deze dag en zijn benieuwd of het met golfbagage goed is gekomen.xx

  • 08 September 2014 - 15:18

    Els Dronkers:

    Lijkt mij een grote overgang in die 20 uur!! Nu nog een stukje!?

  • 08 September 2014 - 17:05

    Dani:

    Super leuk om via deze manier te kunnen volgen! Heel veel succes met het volgende gedeelte van je reis. En geniet van alle nieuwe indrukken

  • 09 September 2014 - 22:24

    RAY:

    KOMT BEST GOED.ZIT JE NOG IN DE BUS.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Nadere toelichting lijkt mij niet nodig, lezers kennen mij wel. Alleen moet ik er bij vermelden dat het sinds enige weken wel gaat om 'NUEVO NIELS' klaar voor een nieuwe uitdaging.

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 15283

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 01 November 2015

Het vertrek

14 September 2014 - 22 Oktober 2014

Bolivia

Landen bezocht: