Nazca - Reisverslag uit Lima, Peru van Niels Dronkers - WaarBenJij.nu Nazca - Reisverslag uit Lima, Peru van Niels Dronkers - WaarBenJij.nu

Nazca

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

09 September 2014 | Peru, Lima

Het is pas half zes in de ochtend, heb heerlijk geslapen alhoewel ik nu een baby hoor huilen alsof hij/zij bij mij in de kamer ligt. Maar ik moet ook zeggen toch weer enigszins gespannen te zijn. Gaat het weer allemaal goed, krijg ik geen gezeur met overbagage etc etc.

Ik weet het klinkt alsof ik voor het eerst in het buitenland ben. Nou zo voelt het af en toe ook hahaha. Ik vond het jaren terug al heel wat dat ik een half jaar in mijn eentje in Schotland ging wonen, nou dat was niet vergeleken met hier. Met mijn rossige uiterlijk viel ik daar niet op, hier kijkt iedereen tegen mij op, niet figuurlijk maar letterlijk want ze zijn allemaal erg klein en als er dan een lange blanke man doorheen loopt dan is dat wel een bezienswaardigheid heb ik bemerkt.

Straks 7,30 uur vertrek met de bus en de reisduur is eveneens 7,30 min. Hier in Lima was het geen mooi weer maar weeronline geeft aan dat het zonnig en 28 graden is waar ik straks naar toe ga dus een mooi vooruitzicht.

  • 09 September 2014 - 13:13

    Marjon:

    Volgens mij is alles in je eentje spannend maar je doet het toch maar.wij vinden het spannend om het volgende bericht weer te lezen.bagage zal allemaal wel meevallen en in het ergste geval moet je bijbetalen.zit je in zo'n luxe stoel if is dat nu nog niet.goede reis

  • 09 September 2014 - 20:16

    Wieger:

    Mooie rijs ga tegemoet als ik op google earth kijk. Jammer van je Golftas, hopen dat je die snel terug hebt. hoop dat je een mooie en veilige reis hebt en hoor snel van je. Leuk dat je zoveel post op je blog. Gr, van ons

  • 09 September 2014 - 22:26

    RAY:

    HOOP DAT JE VEEL ZIET IN DE BUS.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Nadere toelichting lijkt mij niet nodig, lezers kennen mij wel. Alleen moet ik er bij vermelden dat het sinds enige weken wel gaat om 'NUEVO NIELS' klaar voor een nieuwe uitdaging.

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 15271

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 01 November 2015

Het vertrek

14 September 2014 - 22 Oktober 2014

Bolivia

Landen bezocht: