Poepie laten ruiken - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Niels Dronkers - WaarBenJij.nu Poepie laten ruiken - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Niels Dronkers - WaarBenJij.nu

Poepie laten ruiken

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

18 September 2014 | Bolivia, La Paz

Ik hou het kort vandaag (18/9), niet dat het een rustige dag was of dat de dingen wennen. Maar omdat ik in herhalingen val en niets zo is of gaat zoals wij normaal verwachten.

Momenteel zit ik bij Paul op kantoor, eveneens een zakenpartner van Dennis met wie hij in de IT zit. Paul is tevens Nederlands Consulaat hier in La Paz omdat de ambassade in Peru zit, tevens gaat hij volgende week vrijdag mee op vakantie door de jungle. Overigens was afspraak om 18.00 uur en nu om 18.40 is Paul zelf er nog niet maar dat noemt men hier al binnen de marge dus als men dat hier normaal vindt wie ben ik dan om mij er over op te winden. La Paz ligt ook echt te hoog om je op te winden, je hebt je adem echt al hard genoeg nodig.

Vandaag vanaf kantoor een stukje gaan wandelen om meer van de gekte in de stad te ontdekken. Gekte was het weer, staking of feestdag of beiden het zal wel. In ieder geval was alles weer afgezet en druk nog drukker dan de normale drukte op straat.
Alleen kwam ik er in een winkel, kijkende naar goede wandelschoenen omdat die sneakers niet voldeden in de bergen, er achter waarom de lunch van gisteren zo goedkoop was. Een klein windje maar laat ik het netjes zeggen, wel met grote gevolgen. En dan voel je jezelf eventjes opeens iets minder gelukkig en loop je op een vreemde manier terug en baal je enorm dat je die imodium niet iets eerder had genomen. Gisteren al overgegeven vandaag dit weer, benieuwd wat morgen brengt haha.

  • 18 September 2014 - 14:59

    Dani:

    Ohhhhhh wat erg!!!!

  • 18 September 2014 - 15:19

    Dre:

    hey Nielsie, idd als je goedkoop of van de straat eet zit je met de gevolgen, zelf in Turkije was ik bang "het" te krijgen en lette ik heel goed op wat ik at.
    Zeker waar jij nu zit is dat heel verstandig dat ook te doen, wel vervelend maar iedereen heeft wel een een poepie laten ruiken hoor! ;-)
    hoe bevalt t verder? ben je al aan t werk of nog steeds aan t acclimatiseren?
    en hoeist met Dennis?
    groetjes en voorzichtig aan maar!

  • 18 September 2014 - 19:12

    Els Dronkers:

    En je schoenen,niet gekocht??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, La Paz

Bolivia

Vanuit Peru nu eindelijk in La Paz, meer te lezen onder reisverslagen

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2015

Coroico

11 Januari 2015

WAAROM

12 December 2014

Feliz compleanos

12 November 2014

Dansen

10 November 2014

Smile
Niels

Nadere toelichting lijkt mij niet nodig, lezers kennen mij wel. Alleen moet ik er bij vermelden dat het sinds enige weken wel gaat om 'NUEVO NIELS' klaar voor een nieuwe uitdaging.

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 15289

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 01 November 2015

Het vertrek

14 September 2014 - 22 Oktober 2014

Bolivia

Landen bezocht: